loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 40 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)
مريض: آقاي دكتر! همه اش فكر مي كنم كه گاو شده ام. دكتر: از كي چنين احساسي داري؟ مريض: از وقتي كه گوساله بودم


به یارو میگن فهمیدی زلزله اومد؟ میگه نه من روم اونور بود....


گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت (پیامک پزشکی- بهداشتی )



تو اتاق بودم یهو داداشم درو باز کرد اومد تو
بهش میگیم بچه بودی در میزدی!
میگه خفه شو بابا




داره میره بیرون،بهش میگم درو ببند
میگه "چپه" شو بابا (خودش جواب خودشو میده)
خود درگیری مضمن داره بدبخت




کلاس دوم بودم که میزای کلاسمون سه نفره بودن یکی از هم میزیام ایام عید رفتن سفر که تصادف کردن همه اعضا خونوادشون مردن(خدا رحمت کنه رفتگان شما)خلاصه معلممون سر کلاس گفت اگه کسی خاطره یا حرفی درباره این مرحوم داره بیاد بگه!هیشکی نرفت!منه ابله یهو از دهنم در رفت گفتم آخ جون از این به بعد دو نفره میشینیم!!!!کلاس=انفجار هیروشیما.............من=گوجه قرمز..........معلم=هیتلر.............





یارو همچین می گه من تفریحی سیگار می کشم، انگار بقیه برای شکنجه و عذابشه که می کشن!





از روزی به دنیا بی اعتماد شدم که کبریتی دستم را سوخت
که روش نوشته بود بی خطر!!!



سقف خواسته های ما از اینترنت اکسپلورر اینه که وقتی اشتباهی بازش می کنیم

وقتی رو ضربدر کلیک می کنیم بسته بشه و کل سیستم پنج دقیقه هنگ نکنه !





تنها سودی که رشته ی تحصیلیم تا الان داشته این بوده که ؛

هر بار میرم تو اشپز خونه

بابام میگه : مهندس یه ۲ تا چایی بیار بخوریم !




جاتون خالی یه شب رفتم یه کبابی، تابلو بزرگ زده بود که:
"۱۰۰٪ گوسفندی”
بعد از خوردن کباب فهمیدم منظورش به من بوده،
که ۱۰۰٪ گوسفند بودم که اونجا رفتم !!!



دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود

با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛

مامانم یهو داد زد وااااایستید !

دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!!

بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام …




خالم بهم زنگ زده میگه اینترنت پر سرعت داری

لطفا واسم فیلم بر باد رفته رو دانلود کن …
گفتم باشه چجوری به دستت برسونم ؟؟؟

گفت : خوب واسم ایمیل کن دیگه !!!




يعني بايد جفت پا رفت تو صورت اين استادايی كه ميگن : از تعطيلات عيد استفاده كنين درسا رو مرور كنين...!




برادرزاده ام معدلش شده 19.42 سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته :|
من همسن این بودم 12 میشدم تا خونه با کیف رو پایی میزدم



پسرخالم اومده خونمون شب خوابش برده ،
ساعت ۳ نصف شب بیدارم کرد 
با تعجب میگه :‌ پاشو پاشو تو خونه ی ما چیکار میکنی ؟؟؟



کالسکه چیست؟؟؟
.
واژه ای است که یک اصفهانی ، هنگام تست یک میوه کال بکار میبر





هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون ...
مامانم اولین کاری که میکنه اینه که ...
میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه ...
یعنی رسمن ما رو به چشم راسو میبینه




از تهی سرشار جویبا لحطه ها جاریست
 
 
دسته
برچسب ها لطیفه بروزوخفن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 2,464
  • بازدید کلی : 52,904
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد