loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 51 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)
خجالت نکش..
اینجوری هم به من نگاه نکن...

تو در چشمان من از تمام فرشته های دنیا زیبا تری...

حتی با این لباس کهنه ...

با این دستهای چروک و سرما زده ..

لبخند بزن عروسک من...

سهم تو از دنیا لقمه ی کوچکی است که در دست داری...!




[center]خدایا ... کجایی؟







بامش که نـه اما برفـش از همه بیشتر است...!




خدایا ... کجایی؟






لبخند بزن که لبخندت

اشک دنیا را در می آورد

در مقابل زندگی زانو نزن

بدان ایستادنت...

بدتر از هزار فحش به این دنیاست


خدایا ... کجایی؟






دماغش را با آستینش پاک میکند

کودکی که....

دستمال میفروشد!!!




خدایا ... کجایی؟







من اگر پیامبر بودم معجزه ام

خنداندن کودکان خیابانی بود....




خدایا ... کجایی؟








به سلامتی " تــو "
تـــویی که الان پــُـــشت مانیتور " قوز " کردی
تـــــویی که الان دلت واسه یه بــــی معرفت " تـــنگه " 278 . . .!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 2,459
  • بازدید کلی : 52,899
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد