loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 43 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)
3p طنز (سري 164)






میدونی چرا شیرازی ها حافظ رو بیشتر از سعدی دوست دارند؟

چون سعدی میگه برو کار کن مگو چیست کار

ولی حافظ میگه برلب جوی نشین و گذر عمر ببین!!! :))
.
.
.
.
.
آدم وقتی میمیره،نمیفهمه که مرده، تحملش فقط برای دیگران سخته ...

این مشابه زمانیه که آدم بیشعوره ! :|
.
.
.
.
.
دیگه کار از هدایت بعضی پسرا گذاشته.

اینارو باید راهنمایی کرد،مداد ابروی روغنی نخرین ریزش ابرو میگیرین!
.
.
.
.
.
اگه ویچت برای کامپیوتر بیاد اونوخت اگه بخوایم shake کنیم

باید مانیتورو تکون بدیم عایا؟
.
.
.
.
.
من در مملکتی زندگی میکنم که مردمانش با یک عطسه

دست از هدف خود میکشند!
.
.
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه که مخاطب نیمه خاصم بهم ﺑﮕﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﻔﺮ …

ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ! ﮐﺠﺎ ﺑﺮﯾﻢ ؟

ﺑﮕﻪ : ﺷﻤﺎﻝ ﻋﺰﯾﺰﻡ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ بریم ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ پیرهن ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ﺑﯿﺎﻡ …

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ …

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺍﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩ … ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩاااﺍﺍﺩ ﻧﺰﻥ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺎﻣﺎﺍﺍﺍﺍ …

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮﻭﻭﻭ ﮐﺜﺎﺍﺍﺍﻓﺖ …

ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ ، ﺑﻘﯿﺸﻮ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ !

الان ﺑﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ !!!

اصن ﺑﻪ ﭼﻪ ﺟﺮاﺗﯽ ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؟
.
.
.
.
.
از این به بعد توی ریاضی ، قراره به جای واژه «بی‌نهایت»

از "جنتی" استفاده بشه !

مثلا ؛انتگرال سه ایکس را از منفی جنتی تا مثبت جنتی حساب کنید !
.
.
.
.
.
مورد داشتیم دختره شب جایی مهمون بوده

صاحبخونه واس خواب براش بالشت آورده دختره گفته نه مرسی کلیپسم هس |:
.
.
.
.
.
غلط کرده هر کس میگه من برات تره هم خورد نمیکنم!

من برای تو خیلی چیزا خورد میکنم

مثلا دندونات یا حتی قلم پات!
.
.
.
.
.
خوبیه زندگی من اینه که همیشه میدونم هر غصه ای رو کجای دلم بذارم!

مدیریت غصه ها تخصص ماست :|
.
.
.
.
.
بابام ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻭﻝ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻌﺪ ﯾﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ،ﯾﺎ ﺑﺮﻭ ﻓﮑﺮﺍﺗﻮ کن ﺑﻌﺪ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ :|

بابای دیکتاتوره داریم ؟ :|
.
.
.
.
.
همۀ خاطراتی که دخترای دهه هفتادی

واسه این کلیپساشون دارن و تیکه هایی که میشنون

دهه شصتیا با اِپـــُل دارن ! :))))
.
.
.
.
.
دیروز با دوست پسرم رفتم بیرون

همه ی فامیلامونو دیدم

حتی بابا بزرگ خدا بیامرزم :|
.
.
.
.
.
ﻣﻴﮕﻦ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺑﺮﻑ ﺳﺎﻝ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﻛﺴﻲ ﺑﺎﺷﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻱ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭﺵ ﻣﻴﻤﻮﻧﻲ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ شوفاژ...

:)))))
.
.
.
.
.
برخی از مردم لرستان برای همدردی با مناطق بدون گاز نه تنها بخاری ها را خاموش کردند،

بلکه کولرها را نیز روشن کردند!
.
.
.
.
.
رفتم کلانتری میگم گوشیم رو گم کردم!

میگه کجا گم گردی؟

میگم پارک!

میگه چرا رفتی پارک؟

اصلا با کی رفته بودی؟

گروهبان صفدری آقا میرن بازداشتگاه !! :|


برچسب ها لطیفه بروزوخفن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 2,454
  • بازدید کلی : 52,894
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد