loading...
سرگرمی،خنده،دانلود

جک

یاسر بازدید : 47 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 






اون بزی که من باید به دهنش شیرین بیام کدوم گوریههههه ؟؟؟

عید قربان نزدیکه میترسم قربونیش کنن :))))
.
.
.
.
.
تاحالا دقت کردین سر جلسه امتحان هرچی بیشتر دقت میکنی بیشتر نمیفهمی؟!
.
.
.
.
.
انصافا نقش صدای بانو حمیرا،هایده و مهستی 

در صنعت حمل ونقل جاده ای کمتر از گازوییل نیست
.
.
.
.
.
ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﺷﻦ ﻓﮑﺮ 

ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺯﯾﺎﺩ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﻓﮑﺮﺷﻮﻥ ﻓﯿﻮﺯﺷﻮﻥ ﭘﺮﯾﺪﻩ !
.
.
.
.
.
پسره : من مادرمو تو بچگی از دست دادم و خواهرم ندارم

دختره : وای عشقم باورم نمیشه نه مادرشوهر دارم نه خواهر شوهر 

راس میگن دخترا خیلی رویا پردازنا
.
.
.
.
.
یه دمپایی پلاستیکی واسه حموم خریدیم 

توش یه کاغذه که روش نوشته در صورت بروز هرگونه اشکال لطفا به فروشنده مراجعه فرمایید!

الان ذهنم درگیر اینه که اشکالی که در مواجهه با دمپایی پلاستیکیه حموم 

ممکنه بروز کنه چی میتونه باشه مثلا؟! :|
.
.
.
.
.
تو فیسبوک دستم خورد عکس یه نفرو لایک کردم!

یه دفه طرف اومد هر چی‌ از روز اول گذاشته بودم تا حالا رو لایک کرد

الان میترسم یه لایک دیگه بهش بزنم بیاد بهم تجاوز کنه :))
.
.
.
.
.
امروز دوس دختر سابقمو تو خیابون دیدم،

تا منو دید همچین قیافه گرفت انگار اون منو ول کرده!

والا :))))))
.
.
.
.
.
من تو زندگیم فقط دنبال یه پسر میدوام!

اونم پسر خودمه وختی تازه داره راه رفتن یاد میگیره!
.
.
.
.
.
دیروز شبکه های ماهوارمون بهم ریخته بود،داییم اینام خونمون بود،

پسر دایی 10 سالم اومد سرچ کردو همرو مرتب کرد!

اونوخت من 15 سالم بود میرفتم رو پشت بوم دستمو میذاشتم رو آنتن تلویزیون 

فک میکردم الان تو تلویزیونمون نشونم میده بابام اینا منو میبینن :|
.
.
.
.
.
به بعضیام باس گفت ﮔﺮﺩﻧﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮕرفت ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺳﺮﮎ کشیدی ﺗﻮ کاﺭمون؟ :|
.
.
.
.
.
نمیدونم دلم واقعن تنگه یا داره ادا تنگارو در میاره!

:))
.
.
.
.
.
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻏﯿـﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺭﻭﺷﻦ ﻓﮑﺮ ﻧﯿﺴﺖ،ﺑﯽ ﻧﺎﻣﻮسه!
.
.
.
.
.
دختر اگه هنرمند باشه با شلوار کردیم ميتونه آدمو به وجد بیاره،

ساپورت بهونست :))
.
.
.
.
.
همیشه تو هر رابطه ای یکی خر تره!

سلامتی اونی که خر تره :))
.
.
.
.
.
یبارم یه دختره بم پی ام داد گفت من چطوری باید عکس و مطالبمو برچسب بزنم؟

منم بش گفتم باس بش تف بزنی!

فقط نمیدونم چرا کصافط بهم فحش داد
.
.
.
.
.
این هوای خنک جون میده واسه دور آتیش نشستن و سیب زمینی برشته خوردن ...
.
.
.
.
.
ﻓﻘﺮ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﻭختی ﺭﻭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﻭ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ایمنی ﺑﺴﺘﯽ 

ﻫﻤﻪ ﺑﻬﺖ ﺯﻝ ﺑﺰﻧﻦ :| 
.
.
.
.
.
فقط یه ایرانی میتونه صبح جمعه ساعت 6 با هزار مشقت و برنامه ریزی قبلی پاشه بره بیرون 

کله پاچه بخوره،پارک بره ورزش هم بکنه بعد ساعت 9 برگرده خونه بگیره تا لنگ ظهر بخوابه ! :|
.
.
.
.
.
شمام مثه من دمه در اتوبوس احساس امنیت بیشتری 

نسبت به وسط و انتهاش میکنید؟ D:
.
.
.
.
.
شوهره شب دير مياد خونه،زنش دادو بيداد ميكنه ميگه اگه دو روز منو نبينى چه حسى بهت دست ميده؟

شوهره با خوشحالى ميگه خيلى عالى ميشه!

یک روز گذشت شوهره زنشو ندید

دو روز گذشت شوهره زنشو ندید

روز سوم هم گذشت بازم شوهره زنشو ندید ...

خلاصه روز چهارم ورم چشمه شوهره بهتر شد 

و تونست از گوشه چشم زنشو ببینه!!

و این است خشم زنه ایرانی
.
.
.
.
.
بی اعصاب بودن یه فایده ی عالی داره 

اونم اینکه اطرافیات در حد مجاز گـــــ ــــوه میخورن!
.
.
.
.
.
به دوس دخترتون بگین عکستو گذاشتم بک گراند موبایلم!

ینی محاله ازتون تشکر کنه ها!

فقط میپرسه کدوم عکسمو گذاشتی؟!

به همین برکت قسم :))
.
.
.
.
.
امروز سر صبح سر کلاس دختره داشت باهام حرف میزد از بوی خوش دهانش به حال مرگ افتادم!

خب خواهر من 6 صبح پا میشی جا اینکه رژ گونه رو از زیر دماغت بکشی تا توی چشمت 

یه مسواک بزن! :|
.
.
.
.
.
افتخار نکن که به اندازه تارموهات رفیق داری!

وقتی محتاجشون میشی میفهمی که کچلی :|
.
.
.
.
.
یبار نشد ما بریم شیر موز بخریم ملت فکر بد نکنن :|

والا :))
.
.
.
.
.
مورد داشتیم دختره با آرایش واسه گوشیش قفل تصویری گذاشته،

وختی بدون آرایش خواسته بازش کنه گوشیش هنگ کرده دیگه بالا نیومده!!
.
.
.
.
.
وختی بچه بودم و سرم میخورد تو در و دیوار و گریه میکردم،

مامانم واسه اینکه آرومم کنه الکی میزد تو دیوار میگفت الان میکشمت که بچه منو زدی،

منم سرم زودی خوب میشد!!

یه همچین بچه اسکلی بودم =))
.
.
.
.
.
کافیه مال یکی دیگه شی،

اونوخته که بقیه تازه یادشون میاد چقدر دوست دارن :|
.
.
.
.
.
خدا پدر مادر این بالی خانو بیامرزه،

پسرا فعلا از فاز ابرو برداشتن اومدن بیرون رفتن تو فاز سیبیل :))


:)))))))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 2,396
  • بازدید کلی : 52,836
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد