loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 37 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد علی زیبایی ( تکتا ) به نام بی اندازه

 

 

 

متن آهنگ جدید علی زیبایی ( تکتا ) به نام بی اندازه :

من دنیام با عاشقی درگیره

دست من نیست این که دلم میره

میره تا رویای قشنگی که

دستام و دستای تو می گیره

بی اندازه دل به تو می بازم

با احساست روزم و می سازم

هر جای دنیایی دلم اونجاست

هر جایی تو قلب منی بازم

بی اندازه دل خوش این حالم

کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوش بختیم و پیش تو می بینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم

بی اندازه دل خوش این حالم

کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوش بختیم و پیش تو می بینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی ( تکتا ) به نام بی اندازه

♫♫♫♫♫♫

تو مثل من عاشق احساسی

عاشق این عاشق احساسی

آرومم چون شکل.خودم هستی

خوشحالم چون حالم و می شناسی

دل رویای قلبتو می دونه

چون حرفات با قلب تو می خونه

وقتی پیش همدیگه آرومی

خوش بختی تو مشت دو تامونه

“بی اندازه دل خوش این حالم

کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوش بختیم و پیش تو می بینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم”(دو بار)

MP3 – 320

Ali Zibaei (Takta) – Bi Andazeh

MP3 – 128

Ali Zibaei (Takta) – Bi Andazeh

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 2,467
  • بازدید کلی : 52,907
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد