loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 37 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

1_ ﭘﺴﺮﺍ :
ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ : ﭘﺲ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﯾﻨﻢ ﮐﺘﺎﺏ ﺻﻔﺨﻪ 240
ﺟﻮﺍﺑﺶ
ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻻﻣﺼﺐ!!! ﺍﻭﻥ ﺑﺮﮔﻪ ﺁﭼﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﺩﺍﺩﻡ
ﺍﺯ
ﮔﻠﻮﺕ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻧﺮﻩ ﺍﯾﺸﺎﻟﻪ . ﻣﺮﺿﻮ ﻧﻨﻮﺷﺘﻢ ﺳﺮﯾﻊ ﺟﺰﻭﺗﻮ
ﺑﺒﯿﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮ ﻓﻘﻂ ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ
ﻣﻨﺘﻈﺮﻥ
ﭘﺸﺖ ﺳﺮﯼ : ﻣﻬﺪﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻮﺍﻝ 4 ﺭﻭ ﺗﻪ ﮐﻔﺸﻢ
ﻧﻮﺷﺘﻢ ،
ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺎﻻ ﺯﻭﺩ ﺑﻨﻮﯾﺲ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺍﮔﺮﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺩﺭﺵ ﺑﯿﺎﺭ
ﻧﻮﺑﺘﯽ ﺑﺪﻩ ﺑﺮﻩ !!!!
2_ ﺩﺧﺘﺮﺍ :
ﺍﻟﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪﻩ ﻩ ﻩ ... ﺍﻟﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﻩ ﻩ ﻩ ...
ﺍﻟﻬﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺑﻄﺮﺯ ﻭﺣﺸﯿﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﯾﮏ
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﻠﯿﺢ !! 
ﻣﻬﺸﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﺪﺩﺩﺩﺩ ﻣﻬﺸﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽﯾﯿﯿﺪﺩﺩﺩ ﺗﺮﺧﺪﺍ
ﻣﻬﺸﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﺪﺩﺩﺩ
ﻣﻬﺸﯿﺪ : ﻧﻨﻮﺷﺘﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺮﮔﻢ ﺳﻔﯿﺪﻩ ﺍﻩ . ﺩﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ
ﺑﻌﺪ :
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺮﮔﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﯾﻪ ﺑﺮﮔﻪ ﻣﯿﺪﯾد


یارو اسم دوس دخترشو تو گوشی سیو کرده low battery 
از اون ب بعد هر وقت نبود، دوست دخترش زنگ میزد زنش گوشی رو میزد تو شارژ:-|
مدال داره این خلاقیتش ها!!!!!!!.


تفاوت قصه گفتن والدین من با بقیه 
والدین اونا: یکی بود یکی نبود.یه پری کوچولو بود که.....
والدین من: یه روز یه جن از یه قبرستون اومد بیرون و گفت اومدم اون بچه ای که نمیخوابه رو بخورم.....منم هر شب غش میکنم ولی اینا فک میکنن خوابیدم

از بعضیا میپرسی اسم بچتون رو چی گذاشتید؟ یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی بسلامتی حالا دختره یا پسر.. ؟

پسره ۱۵ ساله اومده نوشته یک ماه و نیمه کسی عاشقانه بوسم نکرده ؟؟ :|
من آخرین بوسم ماله ۲ ساله گیم بود اونم داییم سرمو ماچ کرد بعدم پرتم کرد هوا یادش رفت منو بگیره 


بقالی گفت؛ دیویستی داری؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
منم دست کردم تو جیبم یه ادامس بهش دادم
گفتم؛ امروز روز انتقامه



ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ
.
ﺑﺎ ﻋﯿﻨﮏ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ
ﻋﯿﻨﻪ ﻫﻨـــﺪﻭﻧﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻥ
ﻋﯿﻨﮑﻮ ﮐﻪ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﺍﺻﻦ ﺗﺼﻮﺭﺍﺕ ﺁﺩﻡ ﻟﻪ ﻣﯿﺸﻪ !!....

به نظر من
مغز کاهو باید به عنوان یک میوه اعلام استقلال کنه

ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ:
ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ
ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ 09378673426 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺸﯽ |:
ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻼﻗﯿﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﻧﺎﺑﻮﺩﻡ ﮐﺮﺩ!


برچسب ها لطیفه بروزوخفن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 109
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 2,178
  • بازدید کلی : 52,618
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد