loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 55 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)
واب پریدم , داداشم میگه خواب ترسناک دیدی؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خواستم خودمو غافلگیر کنم ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 2 . دارم به برادر زادم کامپیوتر یاد میدم , دی وی دی رامو زدم بیرون , گفت اینجا سی دی میذارن؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ این جا لیوانیشه ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 3 . خمیازه کشیدم … , میگه خوابت میاد؟ میگم پ ن پ دهنمو باز کردم یادم نمیاد چی میخواستم بگم! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 4 . دیروز رفتم دندونپزشکی , منشیه میگه اومدی دندون بکشی ?! گفتم ‍‍‍ پ ن پ اومدم روزنامه های باطله مطبتونو بخونم ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 5 . یارو با موتور زده بهم خوردم زمین , سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ من خودنویسم جوهرم پس داده ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 6 . میخوام برم بیرون دیدم شلوارم نیست به مامانم میگم شلوارم کو؟ میگه میخوای بپوشی؟ پ نه پ دیدم نیست نگرانش شدم گفتم شاید تنهایی رفته بیرون ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 7 . نصف صورتم ورم کرده رفتم دکتر، دکتره می گه آبسه کرده؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ باده اون ور صورتم خوابیده!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 8 . رفته بودم خونه عمم وقتی برگشتم , مامانم گفت : اِ اومدی؟ من : پَ نَ پَ هنوز خونه عمم یه نیم ساعت دیگه میام ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 9 . رفتیم رستوران , گارسون : چیزی میل دارین ! من : پَ نَ پَ اومدیم ببینیم اگه تو اشپزخونه چیزی کم دارین بریم بگیریم. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 10 . تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه , یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ من می‌خوام ببلعم ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 11 . رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم : ببخشید آقا ،قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای ؟ پـــَ نه پــَــ از اقوامشون هستم ! اینورا کار داشتم گفتم یه سری بهشون بزنم ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 12 . به مادرم می گم : یه دختر دیدم خوب ، پاک ، نجیب ، سر به راه ، تحصیل کرده , می گه : می خوای بریم خواستگاریش؟ می گم : پ نه پ خواستم یاد آوری کنم آدم های خوب هنوز پیدا می شه ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 13 . سر کلاس معارف بودیم , وسط امتحان کتاب باز کردم , بغلیم گفت تقلب می کنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم درس می خونم
 
 
 
برچسب ها لطیفه بروزوخفن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 2,420
  • بازدید کلی : 52,860
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد