loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 42 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)





منفجر شو عمو ببینه!.
مکالمه ی یک پاکستانی با یکی از کودکان فامیل.
به همین انتحاری قسم




مازیار فلاحی یه کاری با آدم میکنه که آدم از اینکه شکسته عشقی نخورده شرمنده میشه والا,.




تو ایران موفق ترین آدما کسایی هستن که با دوستاشون مشورت می کنن و برعکسش عمل می کنن!
:|




ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺩﺳﺖ ﮐﻨﻪ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﻟﭙﺸﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﮕﻪ ﺁﺧﻪ ﭘﺪﺭ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺗﻮ ﭼﺮﺍ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻫﺴﺘﯽ؟؟!!




پسره بهم پی ام داده :چقدر قیافت آشناست!! همدیگه رو میشناسیم؟! میگم نه فکرنمیکنم.... میگه :آهاااان فهمیدم تو دوست دختر بعدی منی:))) اعتماد به نفسشوووووو :|




به بعضیا هم باید گفت :اصلا من غلط کردم که شما اشتباه کردی!
در این حدا





شاید همه بخواهند خانه‌ شان پنجره‌ ای رو به دریا.... جنگل یا کوه داشته باشد اما....
من به پنجره‌ای رو به دبیرستان دخترانه هم راضی‌ام!!!
واالاهمچین آدم کم توقعی ام من :|





به بعضیام بایس گفت:
کورمون نکنى با اون روشنایىِ فکرت..!




این پسرایی که تا یه دختر میبینن,
دست میکنن تو جیبشون و آیفون رو در مییارن؛
به جای اینکارا...
اون شلوارو بکش بالا داداش من :|





به بعضی از پسرا هم باید گفت :عزیزم چرا ابروهاتو برداشتی میذاشتی بعد عروسی برمیداشتی تغییر اساسی میکردی:))))))))
اصن یه وضعی




زیاد تو دخالت نکنید دوستان زحمتشو می کشن
والا...
;) :)))





به بعضیام باس گفت :هی تو... ببین منو...!؟؟ میدونی جای خالیتو چی پر میکنه؟؟؟ یکی بهتر از تو!!!




پسرا کلا دو دسته ان یا رشتشون معماریه یا میرن باشگاه... والا بوخودا....:-|
:))



یعنی دوس پسر آدم باید به درجه ای از عرفان رسیده باشه که خودش بازوشو بیاره جلو صورتت و بگه:
خانوم بفرما گاز بگیر کبود شه...
یعنی غیر از این باشه پسره به لعنت خدام نمی ارزه
والا بخدا, روانیم خودتی:))




من همیشه بچگیام دوس داشتم وقتی گریه میکردم بغلم کنن
بگن هیش مامی ایز هیر، مامی لاوز یو...:x
اما خب متاسفانه اکثر مواقع میگفتن خفه خون بگیر لامصب!:|





بعضیا لیاقت منو ندارن... |:
خو,,, اونایی که دارن پس کدوم گورین...؟؟؟
دارم حیف میشم میفهمید؟ |:




آقا یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟
من همیشه به این فکر می کنم که این فیل وقتی آب رو با دماغش می خوره... آبه مزه دماغ نمیده؟؟



ایمیل اومده جهت خرید کتاب اموزش مسائل زناشویی، منم ایمیل فرستادم
که اگر جهت تکمیل کتابتون به اطلاعات نیاز داشتین میتونم کمکتون کنم!!!





اگه دوستام می‌تونستند ۵ ثانیه‌ بَعد از اینکه گوشی رو قطع میکنم رو بشنوند، تا الان هیچ دوستی نداشتم!!:|





تو پارک قدم میزدم یه بچه ۳-۴ ساله دستشو پشتش گره زده بود تند راه میرفت مامانشم پشت سرش هی میگفت امیرمحمد صبر کن کارت دارم یه دفه وایساد داد زد :مامان ولم کن دیگه منم مشکلات خاص خودمو دارم




دختر خاله م تصادف کرده ده میلیون دیه واسه ش بریدن،
هنوز پلاتین واسه پاش نذاشتن با خوشحالی میگه :پول عمل دماغم جور شد!!!!
منومیگی :|




بهش گفتم نرو... اگه بری من میمیرم
اما رفت!
ومن همچنان در خدمت شمام
گول نخورد کصاااافط





جون مادرتون تمام امور حقوقی خودتون رو به مریم پیشیار بسپارید...!!!
نمود مارو...!!!!





نحوه شلوار جین پوشیدن دخترها:
اول پای چپ
دوم پای راست
و سپس یه تکون و پرش به بالا!




بعضیا همچین با تعجب ازم می‌پرسن :.
«یعنی دوس پسر نداری؟!! »
انگار دست و پا ندارم






آهآی پسرهآیی ک ِ این بَغل ِ موهآتونو میزنین، تَه ریش میزآرین
آسینآتونم بآلآ میزنین..
بله بآ شمآ هَسم.. کصآفط مگه مجبوری انقد خوب بآشی؟؟!
قصد ازدوآج ندآرم، وآسه خودت میگم چشم میخوری





اینقدر که پسر ابرو برداشته زیاده
یکی هم می بینم اینکارو نکرده ناراحت می شم
فکر می کنم یا عزاداره یا گذاشته پر بشه مدلشو عوض کنه!





شما یادتون نمیاد،
بچه که بودیم هر بار میخواستیم قرآن با صوت بخونیم،
فقط اعوذ باالله و بسم الله ش رو شبیه عبدالباسط می گفتیم،
باقیش رو مثل عباس قادری میخوندیم!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 109
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 2,151
  • بازدید کلی : 52,591
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد