loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 65 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)

 دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام سکوت مطلق

 

 

متن آهنگ جدید علی اصحابی به نام سکوت مطلق :

این خونه تورو حس قشنگ تورو

کم داره نرو دیوونه نشو

دیوونه نشو هر روز شب تو

با گریه سر نکن که من عاشقتم

میترسم از این سکوت مطلق تو

بیا و حرفی بزن منو رها کن از این همه غم

این خونه تورو حس قشنگ تورو

کم داره نرو دیوونه نشو

دیوونه نشو هر روز شب تو

با گریه سر نکن که من عاشقتم

میترسم از این سکوت مطلق تو

بیا و حرفی بزن منو رها کن از این همه غم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام سکوت مطلق

♫♫♫♫♫♫

تا اینکه یک شب بی هوا من غرق بارونت شدم

با بوی عطرت بوی یاس بی خود شدم من از خودم

بی خود شدم من از خودم

با گریه میخوابیدم و با گریه.بیدار میشدم

این خونه تورو حس قشنگ تورو

کم داره نرو دیوونه نشو

دیوونه نشو هر روز شب تو

با گریه سر نکن که من عاشقتم

میترسم از این سکوت مطلق تو

بیا و حرفی بزن منو رها کن از این همه غم

MP3 – 320

Ali Ashabi – Sokoote Motlagh

MP3 – 128

 

Ali Ashabi – Sokoote Motlagh

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1392/11/15 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

سلام.مایلی با هم تبادل لینک کنیم.خبرشو بهم بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 2,398
  • بازدید کلی : 52,838
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد