loading...
سرگرمی،خنده،دانلود
یاسر بازدید : 43 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش سریع تفاهم در زندگی مشترک
برای خانوم‌ها:
هیچ وقت با هیچ مردی بحث نکنید... بلافاصله گریه کنید!!! :\'(
برای آقایون:
هیچ وقت با خانوم‌ها بحث نکنید... بلافاصله ببوسیدشون!!



یه فولدر شخصی دارم تو کامپیوتر اسمشو گذاشتم غرب از نگاه استاد رحیم پور ازغدی
هیچی دیگه شبا بدون استرس خوابم میبره



به نظرم جاده های ایران باید در رده سلاح های کشتار جمعی طبقه بندی بشه :))



پسر است دیگر گاهی دوست دارد مانند دختران بگردد



شکست عاطفی خوردم از وقتی فهمیدم armin و ۲afm جفتشون یه نفرن...



اقا من خواهش میکنم اسم شهرتونو تو پروفایلتون بنویسین ادم میخواد عاشق بشه خو:))



معلمه به شاگردش میگه واحد پول اسپانیا چیه ؟شاگرد میگه: دورمعلمش می پرسه : چرا دور؟؟؟؟میگه : آخه خاله ام میگفت رفتم اسپانیا 5 دور دادم تا این کت رو گرفتم ! 




علاوه بر این که دیگه مغزم جواب نمیده
تازه سوالم میپرسه کصافط:|



پسر : من رو بیشتر از خانواده ات دوست داری؟
دختر : نه
پسر : چرا؟
دختر : خوب گوش کن و بفهم
وقتی که شروع به راه رفتن کردم و زمین میخوردم,تو نبودی که من رو از زمین بلند کنی ولی مادرم بود....
وقتی بیرون میرفتم تو نبودی که دستم رو بگیری ولی پدرم بود.
وقتی که گریه میکردم تو نبودی که اسباب بازی هات رو بهم بدی,ولی برادر و خواهرم بودن.
خانوادم برای من از همه چیز با ارزش تره...



عاقا مورد داشتیم پسره تو بازیهای ماشینی کامپیوتری بوق میزده
بعدم میزده کنار خانمای تو بازیو سوار کنه...
به همین دکمه اینتر قسم...



بلا نسبت دخترای متشخص
دختره همچین با آرایش میاد سر کلاس اولا انگار اومده جشن عقد خودش
ثانیا نگاهش کنی حالت تهوع بهت دست می ده والا...



لامصب چقد امشب سرده....
هواداره اینجورمیکنه که مادلمون بغل بخواد......
ولی من که گول هوارونمیخورم به جاش دو تا پتو میندازم روم.....
والااااااااا 



مورد داشتیم برای شرکت تو مسابقه ی دنس آهنگ تبلیغات چین چین ، برنج آوازه و تن ماهی تحفه رو کنار هم میکس کرده تازه نفر اولم شده:||||



میگن پول خوشبختی نمیاره...
ولی ترجیح میدم توی لامبورگینی گریه کنم:)))




مورد داشتیم طرف تو وصیت نامش نوشته درایو D کامپیوتر رو ندیده فورمت کنید...!!!



نیا باران...
نیا لعنتی...
دارم میرم سبد کالا بگیرم آخه، خیس میشم



دانشجوست دیگر..
گاهی دلش میخواهد جوری بزند تو دهن استادش که..
بیخیال




تویی که پست رو میخونی ، میخندی ، اما لایک نمیکنی...
.
.

برچسب ها لطیفه بروزوخفن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 2,392
  • بازدید کلی : 52,832
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    کسب درآمد